Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΤΟΥΡΤΑ ΤΙΡΑΜΙΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ GLUTEN FREE TIRAMISU CAKE RECIPE

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!

Όταν ήμουν μικρή είχα την τύχη να μεγαλώσω παρέα με Ιταλούς. 
Και λέω τύχη γιατί έτρωγα της καλύτερες πίτσες τα πιο νόστιμα λαζάνια και φυσικά τα πιο λαχταριστά τιραμισου!
Η γειτόνισσα μου η Ρόζα έφτιαχνε το πιο νόστιμο τιραμισου του κόσμου. 
Αχ δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Ήξερε το πόσο μου άρεσε και πάντα όταν θα έφτιαχνε με φώναζε για να με κεράσει.
Δεν θα την ξεχάσω ποτέ την Ρόζα.

Τώρα όμως μακριά από την Ρόζα τι θα γίνει, δεν θα φάμε τιραμισού? 
Ε όχι βέβαια θα φάμε και μάλιστα χωρίς γλουτένη.

Με βάση το εύκολο παντεσπάνι χωρίς γλουτένη που έφτιαξα πριν λίγες μέρες θα φτιάξουμε μια πολύ εύκολη άλλα γευστικότατη τούρτα τιραμισου.




Ένα καλό τιραμισού θέλει και το φρέσκο μασκαρπόνε του. Την συνταγή πως θα το φτιάξτε εύκολα μόνοι σας θα την βρείτε εδώ.




ας αρχίσουμε με τα υλικά μας


για το παντεσπάνι 

3 κρόκοι αυγών 
90 γραμμάρια ζάχαρη 
2 κουταλιές της σούπας χλιαρό νερό 
ξύσμα λεμονιού 

3 ασπράδια 
90 γραμμάρια αλεύρι χωρίς γλουτένη 


για την κρέμα 

250 γραμμάρια μασκαρπόνε
330 γραμμάρια κρέμα γάλακτος 
5 κουταλιές της σούπας ζάχαρη άχνη 
βανίλια ζάχαρη 

250 γραμμάρια δυνατό καφέ 

κακάο και ψιλοκομμένη σοκολάτα 

φτιάχνουμε το παντεσπάνι μας όπως το δείχνουμε εδώ

Ετοιμάζουμε τον καφέ και αφήνουμε να κρυώσει.

Κτυπάμε την κρέμα γάλακτος, προσθέτουμε την βανίλια και την ζάχαρη άχνη και κτυπάμε σε σαντιγί.
Προσθέτουμε το μασκαρπόνε και ανακατεύουμε απαλά.

Κόβουμε το παντεσπάνι μας στα τρία, στρώνουμε το πρώτο κομμάτι σε μια πιατέλα και ραντίζουμε με τον καφέ. 
Βάζουμε μια στρώση τριμμένη σοκολάτα ( αυτό είναι προαιρετικό, άλλα εγώ λέω ότι η σοκολάτα κάνει μόνο καλό, οπότε έβαλα) και στρώνουμε μια στρώση κρέμα. Σκεπάζουμε με το δεύτερο κομμάτι παντεσπάνι και επαναλαμβάνουμε. Τέλος τοποθετούμε το τελευταίο μας παντεσπάνι και στρώνουμε την κρέμα μας στην τούρτα μας. Πασπαλίζουμε με κακάο και αφήνουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον τρεις ώρες. Η ακόμα καλύτερα για όλο το βράδυ.




Σας προειδοποιώ φίλοι μου ή τούρτα αυτή είναι τόσο αφράτη και ελαφριά που ένα κομμάτι δεν μπορεί να είναι αρκετό.... σας μιλάω εκ πείρας......

Καλή επιτυχία σας εύχομαι !!!!

τα φιλιά μου φίλοι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου