Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΑΣΚΑΡΠΟΝΕ HOME MADE MASCARPONE

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!

Για να ένα νόστιμο τιραμισού χρειάζεσαι μασκαρπόνε, κακά τα ψέματα. Και για ένα τιραμισου χωρίς γλουτένη θέλεις μασκαρπόνε χωρίς γλουτένη. 
Εδώ σε θέλω μάστορα. Που να το βρω εδώ στην Καβάλα?
Για να μη μιλήσω για την τιμή του αγοραστού μασκαρπόνε.....
Και έτσι έφτιαξα μόνη μου το αγαπημένο μου φρέσκο τυράκι για να φτιάξω το αγαπημένο μου γλυκάκι...
Και φυσικά είναι πολύ εύκολο όπως πάντα. 
Σας έχω βάλει ποτέ δύσκολα?
Τι θέλουμε για ένα σπιτικό μασκαρπόνε? 
Θέλουμε κρέμα γάλακτος και χυμό λεμονιού, μια καθαρή πετσέτα και ένα στραγγιστήρι, αυτά και λίγη υπομονή. 
Και θα έχουμε έτοιμο το φρέσκο τυράκι μασκαρπόνε.



  Ας δούμε τα υλικά μας αναλυτικά φίλοι μου 


350  κρέμα γάλακτος ( όχι light, όχι φυτική )
1 κουταλιά της σούπας λεμόνι 


σε ένα κατσαρολάκι αφήνουμε την κρέμα γάλακτος σε μέτρια θερμοκρασία να αρχίσει να σιγοβράζει. Αφήνουμε να σιγοβράζει για τρία λεπτά. Αν έχετε θερμόμετρο να φτάσει τους 85 βαθμούς περίπου. 
Σε αυτό το σημείο προσθέτουμε το χυμό λεμονιού και αφήνουμε να σιγοβράζει για άλλα τέσσερα λεπτά. 
Αν βάλετε ένα κουτάλι στο μείγμα, αυτό πρέπει να μένει καλυμμένο με την κρέμα.
Αποσύρουμε το κατσαρολάκι από την μάτι και αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει. Περίπου για μισή με μια ώρα.
Μόλις κρυώσει το μείγμα το βάζουμε σε μια διπλωμένη πετσέτα και σε ένα στραγγιστήρι να στραγγίξει στο ψυγείο.
την άλλη μέρα είναι έτοιμο για να φτιάξετε υπέροχο τιραμισού η ότι άλλο λαχταρά η καρδιά σας.


Καλή επιτυχία φίλοι μου !!!

Τα φιλιά μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου