Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΚΡΟΣΤΑΤΑ ΑΛΜΥΡΗ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ GLUTEN FREE CROSTATA RECIPE

Χριστός ανέστη φίλοι μου!

Και πάλι ιταλική συνταγή φίλοι μου....
Και πάλι εύκολη συνταγή.....
Είναι μια αλμυρή κροστάτα γεμάτη με τυρί, ζαμπόν και φρέσκια ντομάτα.
Η ζύμη είναι τραγανή και τυρένια μιας και μέσα της κρύβει τριμμένο σκληρό τυρί.




Έγινε πολύ νόστιμη η κροστάτα μας το φύλλο είναι για μένα το πιο νόστιμο στην κροστάτα. Τόσο τραγανό βουτυρένιο και τυρένιο.... και η γέμιση βεβαία είναι πεντανόστιμη άλλα η αδυναμία μου είναι το φύλλο, θα μπορούσα να φάω όλο το γύρο γύρο και να τους αφήσω το από μέσα... άλλα σαν καλό κορίτσι που είμαι έφαγα το κομμάτι μου όμορφα και ωραία.




Μπορούμε να διπλασιάσουμε την δόση της ζύμης και να φτιάξουμε ατομικές κροστάτες, για το σχολείο την δουλεία.... Για την γέμιση μπορούμε πέρα από τα διάφορα τυριά να παίξουμε με τα υλικά και να προσθέσουμε ότι θέλουμε.


Ας δούμε όμως τα υλικά μας


150 γραμμάρια αλεύρι χωρίς γλουτένη 
25 γραμμάρια τριμμένο σκληρό τυρί ρεγκάτο
60 γραμμάρια βούτυρο κρύο κομμένο σε κυβάκια
1 αυγό 
50 γραμμάρια γιαούρτι στραγγιστό 
αλάτι πιπέρι 

τριμμένο κασέρι που λιώνει 
ντομάτα 
γαλοπούλα η μπείκον 
αλάτι πιπέρι 
1 αυγό 
λίγο γάλα εβαπορέ η κρέμα γάλακτος 

Στο μίξερ μας κοσκινίζουμε το αλεύρι μας , προσθέτουμε το βούτυρο, το τυρί και το γιαούρτι, το αλάτι και πιπέρι και κτυπάμε με τον γάντζο μέχρι να έχουμε ένα μπολ γεμάτα τρίμματα.
Προσθέτουμε τώρα και το αυγό. Και ενώνουμε την ζύμη μας σε μια μπάλα χωρίς να την δουλέψουμε πολύ.
Τυλίγουμε την ζύμη σε σελοφάν και την απλώνουμε σε κύκλο. Την βάζουμε στο ψυγείο για περίπου δυο ώρες.


Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς 

Πάνω σε μια λαδόκολλα η φύλλο σιλικόνης ανοίγουμε το φύλλο μας σε κύκλο, στρώνουμε τα υλικά μας και σηκώνουμε το γύρο γύρο πάνω από την γέμιση.
Σε ένα μπολ χτυπάμε το αυγό με το γάλα το αλάτι και πιπέρι και το ρίχνουμε προσεκτικά μέσα στην κροστάτα. 
Πασπαλίζουμε με λίγο αυγό το γύρο γύρο. 

Ψήνουμε την κραστάτα μας μέχρι να ροδίσει και την αφήνουμε να κρυώσει λίγο πριν την κόψουμε.




Νομίζω ότι θα είναι μια πολύ νόστιμη λύση για ένα καλό σπιτικό κολατσιό για την παραλία! Τη λέτε?
Όπως και να έχει εμείς την τιμήσαμε και την φάγαμε σε χρόνο ντε τε...



Εύχομαι να την δοκιμάσετε φίλοι μου και να σας αρέσει!

Τα φιλιά μου φίλοι μου!!


την συνταγή για την ζύμη την βρήκα στο butimhungry.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου