Τρίτη 3 Μαΐου 2016

ΤΟΥΡΤΑ ΜΠΛΑΚ ΦΟΡΕΣΤ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ GLUTEN FREE BLACK FOREST RECIPE

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ !!!!

Χρόνια πολλά φίλοι μου!!!

Το Πάσχα μας το γιορτάσαμε όπως πάντα στο χωριό του άντρα μου. Κατσικάκι και τα λοιπά....
Αλλά χρειάζεται και ένα γλυκάκι έτσι δεν είναι?
Και τι καλύτερο από μια αφράτη σπιτική και νόστιμη τούρτα μπλακ φόρεστ?
Χωρίς γλουτένη φυσικά !




Θυμάμαι μικρή στην Ελβετία που σε κάθε γιορτή αγοράζαμε μια τούρτα μπλακ φόρεστ και την έτρωγα με μεγάλη λαχτάρα! Ήταν τόσο αφράτη τόσο ζουμερή, άλλα  μπορώ να σας επιβεβαιώσω ότι και η δική μου έγινε ακριβός σαν αυτή που αγοράζαμε!!
Αν και η συνταγή είναι πολύ εύκολη το αποτέλεσμα είναι το κάτι άλλο!!!



Μπορείτε να φτιάξετε το παντεσπάνι σας από βραδύς και να συναρμολογείτε την τούρτα σας την επόμενη μέρα!

Ας αφήσω όμως τα λόγια και να αρχίσω με τα υλικά μας 

6 κρόκους αυγών 
3 κουταλιές της σούπας χλιαρό νερό 
120 γραμμάρια ζάχαρη

80 γραμμάρια σοκολάτα κουβερτούρα τριμμένη σε σκόνη 
3 κουταλιές της σούπας κακάο 

80 γραμμάρια αλεύρι χωρίς γλουτένη 
6 ασπράδια αυγού 

1/2 κονσέρβα βύσσινα μαζί με το ζουμί 
4 κουταλιές της σούπας ζάχαρη 

600 γραμμάρια κρέμα γάλακτος 
5-6 κουταλιές ζάχαρη άχνη 

τριμμένη σοκολάτα χωρίς γλουτένη για το στόλισμα 


προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 190 βαθμούς 

ετοιμάζουμε μια στρόγγυλη φόρμα στρώνοντας λαδόκολλα και λαδώνοντας ελαφρά τα τοιχώματα.

Σε ένα μπολ κτυπάμε καλά τα ασπράδια, και τα αφήνουμε στην άκρη.

Σε ένα άλλο μπολ κτυπάμε τους κρόκους μαζί με την ζάχαρη και το χλιαρό νερό, μέχρι να αφρατεψούν. Προσθέτουμε το κακάο και την σοκολάτα και ανακατεύουμε.
Έπειτα προσθέτουμε τα ασπράδια και τα αναμείγουμε με πολύ απαλές κινήσεις προσθέτοντας και το κοσκινισμένο μας αλεύρι. 

Στρώνουμε το μείγμα μας στην φόρμα και ψήνουμε για περίπου 20-25 λεπτά, ή μέχρι να βγαίνει καθαρή η οδοντογλυφίδα  που θα ελέγξουμε το παντεσπάνι μας. 

το αφήνουμε να κρυώσει και το σκεπάζουμε με μια καθαρή πετσέτα.

Κόβουμε το παντεσπάνι μας δύο φορές με πριονωτό μαχαίρι έτσι ώστε να έχουμε τρία κομμάτια. 

Σε ένα κατσαρολάκι βράζουμε τα βύσσινα με την ζάχαρη για πέντε λεπτά και αφήνουμε να κρυώσει.

Κτυπάμε την κρέμα γάλακτος μαζί με την ζάχαρη άχνη να σφίξει καλά.

Στρώνουμε τον πάτο του παντεσπάνι, και το ραντίζουμε με το σιρόπι, στρώνουμε μια καλή δόση σαντιγί, και στρώνουμε βύσσινα πάνω από την σαντιγί. Σκεπάζουμε με το δεύτερο παντεσπάνι και το ραντίζουμε με σιρόπι. Στρώνουμε σαντιγί και βύσσινα. Και σκεπάζουμε με το τελευταίο κομμάτι παντεσπάνι. 
Στρώνουμε με υπόλοιπη σαντιγί την τούρτα μας και στολίζουμε με τριμμένη σοκολάτα και βύσσινα. 

Βάζουμε την τούρτα μας στο ψυγείο για τουλάχιστον δύο ώρες και απολαμβάνουμε!


Είναι πραγματικά μια πολύ εύκολη συνταγή με λίγα υλικά που μπορεί να φτιάξει και ένας αρχάριος.
Φτιάξτε την και απολαύστε την φίλοι μου....
Εγώ έφαγα και τα κομμάτια τον καλεσμένων που δεν ήρθαν.....
Ε είπαμε πρέπει να πάρω να πάνω μου......


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και πάλι φίλοι μου!
Ας μας γεμίζει ο Χριστός μας της καρδιές μας με την γλυκιά του αγάπη!!

Τα φιλιά μου φίλοι μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου