Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

ΝΗΣΤΊΣΙΜΗ ΜΗΛΟΠΙΤΑ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ GLUTEN FREE APPLE PIE RECIPE

Λατρεύω τα μήλα από μικρό παιδί...
Και της μηλόπιτες! 
Όταν ήμουν μικρή ο πατέρας μου αγόραζε τα μήλα με το τσουβάλι γιατί τα έτρωγα με μανία..
Και τώρα συνεχίζω να τα τρώω καθημερινά και να φτιάχνω και μηλόπιτες.
Η αγαπημένη μου είναι η ελβετική μηλόπιτα άλλα τώρα με την νηστεία ήθελα να δοκιμάσω μια νηστίσιμη συνταγή και μπορώ να πω ότι έγινε πολύ νόστιμη.



Είναι και πολύ εύκολη!
Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε καρύδια και σταφίδες άλλα εγώ σήμερα την έφτιαξα σκέτη.

Η βάση έγινε τραγανή  και ελαφριά  η γέμιση ζουμερή και τα κράμπελ από πάνω τραγανά και νόστιμα.

Την φαντάζομαι και μετά την νηστεία να συνοδεύεται με μια μπάλα παγωτό, εσείς τη λέτε?


για να δούμε τα υλικά μας 

για την βάση 
140 γραμμάρια αλεύρι χωρίς γλουτένη 
1 πρέζα αλάτι 
100 γραμμάρια βούτυρο για νηστίσιμη μαργαρίνη κρύα 
2-3 κουταλιές της σούπας παγωμένο νερό 


για την γέμιση 
2 μήλα 
80 γραμμάρια ζάχαρη 
25 γραμμάρια αλεύρι χωρίς γλουτένη 
1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμόνι 
1/2 κουταλάκι του γλυκού κανέλα 

αν θέλετε βάζετε καρύδια χοντροκομμένα και σταφίδες 

για το κραμπελ 
60 γραμμάρια αλεύρι χωρίς γλουτένη 
40 γραμμάρια ζάχαρη 
ζάχαρη βανίλια 
40 γραμμάρια κρύο βούτυρο ή μαργαρίνη για νηστίσιμη

και ξεκινάμε με την εκτέλεση φίλοι μου

σε ένα μπολ κοσκινίσουμε το αλεύρι με το αλάτι. Κόβουμε το βούτυρο ή την μαργαρίνη σε μικρά κυβάκια και τα προσθέτουμε στο αλεύρι. Τρίβουμε με τα δάκτυλά μας μέχρι να γίνει ένα σπυρωτό μείγμα. προσθέτουμε μια μια το παγωμένο νερό και ενώνουμε το μείγμα μας σε μια ζύμη. 
Την τοποθετούμε πάνω σε ένα σελοφάν την πατάμε λίγο και την τυλίγουμε για να την αφήσουμε στο ψυγείο για 20 λεπτά.

Καθαρίσουμε τα μήλα και τα κόβουμε σε πολύ λεπτές φέτες, Πασπαλίζουμε με το λεμόνι και τα υπόλοιπα υλικά.

Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 200 βαθμούς.

βουτυρώνουμε μια φόρμα 17- 24 εκατοστά 

βάζουμε την ζύμη για την βάση στο ταψάκι και με τα δάκτυλα στρώνουμε το ζυμάρι στην φόρμα.
Στρώνουμε την γέμιση ομοιόμορφα από πάνω και ετοιμάζουμε το κράμπελ.
Σε ένα μπολ τρίβουμε όλα τα υλικά για το κράμπελ μέχρι να γίνουν χοντρά κομμάτια. 
Τα προσθέτουμε πάνω από τα μήλα και ψήνουμε την μηλόπιτα μας για 20 με 30 λεπτά η μέχρι να ροδίσει πάνω κάτω.




Την αφήνουμε να κρύωσει λίγο πριν την απολαύσουμε. 
Εμένα μου αρέσει περισσότερο την επόμενη μέρα άλλα αυτά είναι γούστα. 

Δοκιμάστε την φίλοι μου! 


Σας εύχομαι καλή υπόλοιπη σαρακοστή με υγεία και αγάπη!


Τα φιλιά μου φίλοι μου!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου