Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙΚΗ ΚΕΤΣΑΠ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ HOME MADE KETCHUP RECIPE

Δεν είμασταν  ποτέ από της οικογένειες που σύχναζαν συχνά στα φαστ φούνταδικα, μια στης τόσες και συνήθως έτρωγα σαλάτα με πατάτες τηγανίτες με μπόλικη κέτσαπ!!
Αυτή η κέτσαπ ήταν θεϊκή θα ήθελα να έπαιρνα μαζί μου όλα τα κεσεδάκια....

Τώρα με την κοιλιοκάκη ξεχάσαμε και τα φαστ φουντ και φυσικά και την κέτσαπ τους. Στο εμπόριο υπάρχουν αρκετές κέτσαπ χωρίς γλουτένη άλλα δεν είναι σαν εκείνη την κέτσαπ. 
Οπότε τι μου έμεινε?
Να φτιάξω μόνη μου φυσικά με φρέσκα υλικά και τέλεια γεύση. 



Θέλει λίγο χρόνο άλλα αξίζει τον κόπο. Τόσο νόστιμη που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από της αγοραστές. Χωρίς τα πρόσθετα όμως...

Μας άρεσε τόσο που φτιάξαμε και δεύτερη δόση....



αξίζει να την δοκιμάσετε αν έχετε ώριμες ντομάτες.
Ελάτε να δούμε τα υλικά μας

για τρία μικρά μπουκαλάκια κέτσαπ 

1 κιλό ώριμες ντομάτες 
330 γραμμάρια νερό 
2 μέτρια κρεμμύδια ξερά 
μισή πιπεριά Φλωρίνης 
2 μικρές σκελίδες σκόρδο 
2 γαρίφαλα 
αλάτι και πιπέρι 
ελαιόλαδο 
190 γραμμάρια ξύδι 
70 γραμμάρια ζάχαρη 


και ξεκινάμε 

σε μια κατσαρόλα βάζουμε το ελαιόλαδο με το χοντροκομμένο κρεμμύδι το σκόρδο και την ψιλοκομμένη πιπεριά Φλωρίνης και λίγο αλάτι και τα σοτάρουμε σε μέτρια φωτιά,  ανακατεύοντας για περίπου 10 λεπτά. 
μετά προσθέτουμε της ξεφλουδισμένες και κομμένες ντομάτες τα γαρίφαλα και το νερό και αλατοπιπερόνουμε .
Αφήνουμε να βράσει μέχρι να μείνει περίπου το μισό. 
Περνάμε την σάλτσα από το μπλέντερ και την ξανά τοποθετούμε στην καθαρή κατσαρόλα. Αν θέλουμε την περνάμε από μια σήτα. Πράγμα που δεν έκανα εγώ (από καθαρή βαρεμάρα το ομολογώ)
Προσθέτουμε την ζάχαρη και το ξύδι και συνεχίζουμε να βράζουμε ανακατεύοντας μέχρι να πάρει την υφή της κέτσαπ. 
Δοκιμάζουμε για αλάτι ή πιπέρι και γεμίζουμε την κέτσαπ μας σε αποστειρωμένα μπουκαλάκια με ένα αποστειρωμένο χωνί.

απολαμβάνουμε με τηγανιτές πατάτες ή ότι άλλο λαχταρά η καρδούλα μας....


Εμείς την λατρέψαμε ακόμα και ο εγγονός μου και ο άντρας μου που είναι η πιο δύσκολοι κριτές μου!

Δοκιμάστε την τώρα που έχει ακόμα αρκετά καλές ντομάτες.



καλή επιτυχία  φίλοι μου!


Τα φιλιά μου!!!!

2 σχόλια: