Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΚΕΙΚΑΚΙΑ ΜΕ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ GLUTEN FREE BLACKBERRY MUFFINS RECEPI

Μας ανέβασε ο άνδρας μου σε ένα χωρίο στα ορεινά της Καβάλας, το Ελαφοχώρι.
Εκεί θαυμάσαμε την ομορφιά της φύσης άλλα μαζέψαμε και υπέροχα βατόμουρα!!
Φτιάξαμε μια πεντανόστιμή μαρμελάδα και φυσικά κεικάκια με την μαρμελάδα αυτή!
Όλα χωρίς γλουτένη εννοείτε!







Πρώτα φτιάξαμε την μαρμελάδα, εγώ την φτιάχνω λίγο ζουμερή άλλα όποιος θέλει την φτιάχνει πιο πηχτή. 

για την μαρμελάδα μας βάλαμε 800 γραμμάρια βατόμουρα και 650 γραμμάρια ζάχαρη και μισό ποτήρι νερό σε μια κατσαρόλα να βράσουν μέχρι να δέσει η μαρμελάδα. 
Εμένα μου αρέσει να είναι το βατόμουρο ολόκληρο να το νιώθω. Οποίος θέλει την πολτοποιεί.
Την βάζουμε σε αποστειρομένα βάζα και κλείνουμε με τα καπάκια αμέσως.




Και έχοντας αφήσει την μαρμελάδα να κρυώσει ξεκινάμε με τα κεικάκια μας.




Ας δούμε τα υλικά μας  

250  γραμμάρια αλεύρι που φουσκώνει μόνο τους χωρίς γλουτένη 
150 γραμμάρια ζάχαρη 
1 κουταλιά της σούπας ζάχαρη βανίλιας χωρίς γλουτένη
1 πρέζα αλάτι 
125 γραμμάρια βούτυρο 
3 αυγά 
120 ξινόγαλα ( αν δεν έχετε ξινόγαλα βάλτε μια κουταλιά ξίδι στο γάλα και αφήστε το λίγο ) 

Εκτέλεσή 
προθερμένουμε τον φούρνο μας στους 200 βαθμούς πάνω κάτω 

¨Όλα  τα υλικά μας πρέπει να έχουν θερμοκρασία δωματίου .
Κτυπάμε στο μίξερ την ζάχαρη με το βούτυρο να αφρατέψει και προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά και κτυπάμε καλά περίπου πέντε λεπτά. 
Προσθέτουμε το ξινόγαλα και μετά το κοσκινισμένο αλεύρι μας το οποίο το ανακατεύουμε απαλά. 
Γεμίζουμε τα βουτυρωμένα φορμάκια μας με το μείγμα.
Όταν τα γεμίσουμε όλα βάζουμε από μια κουταλιά μαρμελάδα βατόμουρο στην μέση και με ένα μαχαιράκι το σβουρίζουμε λίγο.
Ψήνουμε για 17 λεπτά και τα βγάζουμε όσο είναι ζεστά από τα φορμάκια τους προσεκτικά.




έγιναν τόσο αφράτα τόσο ζουμερά ......  με μια καρδιά που μοσχοβολάει βουνό 



και επειδή τα φάγαμε στην στιγμή έφτιαξα και ένα κέικ με την ίδια συνταγή.
Απλά το έψησα σε φόρμα του κέικ. Και αυτό έγινε εξίσου αφράτο και νόστιμο!






μόνο που νομίζω ότι ήθελε λίγο παραπάνω μαρμελάδα....
Φυσικά μπορείτε να πειραματιστείτε με όποιο φρούτο θέλετε...


Είδατε μια βόλτα στο βουνό τι μπορεί να κάνει ....



είδαμε πανέμορφα τοπία ....




βρήκαμε τις βατομουριές 



μαζέψαμε περίπου ένα κιλό και φάγαμε άλλο ένα (εγώ σίγουρα)...




συναντήσαμε και κάποια ζωντανά που ο άνδρας μου λέει ότι έχουν συγγένεια   μαζί μου....(κακίες)



και σαν νύχτωσε γυρίσαμε επιτέλους σπίτι μας ....



φτιάξαμε την μαρμελάδα μας τα κεικάκια μας και λέμε δόξα το Θεό να είμαστε γεροί  και του χρόνου τον Σεπτέμβρη να ανέβουμε να μαζέψουμε βατόμουρα !

καλό ξημέρωμα φίλοι μου

Τα φιλιά μου!!!!

2 σχόλια:

  1. Μολις τα ξεφουρνισαμε !!!!!Χαρα να εισαι καλα !!!! Ειναιυπεροχα !!!!!!!!!!!!!!!!εμεις δεν βαλαμε μαρμελαδα βατομουρο ....βαλαμε μια αλλη παραγωγης μας με κοκκινα φρουτα και βγηκαν εξισου καλα !!!!!!Αυριο ο μικρος μας δεν θα γκρινιαξει για το τι θα παρει για κολατσιο στο σχολειο !!!!!
    Σε ευχαριστουμε παρα πολυ μας εσωσες πραγματικα με τις συνταγες σου πιστευα πως θα τα εβρισκα βουνο μπροστα μου οταν μας διεγνωσαν με κοιλιοκακη και στην αναζητηση μας για συνταγες βρηκαμε εσενα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!! τα φιλιά μου στο μικρό σου!!!

      Διαγραφή