Τρίτη 14 Απριλίου 2015

ΚΡΕΑΤΟΠΙΤΑ ΜΕ ΣΠΙΤΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ GLUTEN FREE PUFF PASTRY MEET PIE

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ φίλοι μου !!

Ελπίζω να περάσατε ένα όμορφο Πάσχα όπως και εμείς!


Σας έχω πει ότι έχω ερωτευτεί την σπιτική σφολιάτα χωρίς γλουτένη?
Είναι ένας έρωτας από την πρώτη δαγκανιά....
Μόνο αυτή σκέφτομαι και τι θα μπορούσα να φτιάξω μαζί της.
Μετά τα πιτάκια και την μπουγάτσα έρχεται ακόμα μια συνταγή να μεγαλώσει τον έρωτα μου για αυτή!!
Μια νόστιμη και τραγανή κρεατόπιτα



Συγχωρέστε με, έκοψα ένα κομματάκι πριν βγάλω φωτογραφία την πίτα μου!!!
Πραγματικά το φύλλο σφολιάτας έγινε τραγανό και ταίριαζε απόλυτα με τον κιμά !

Για μένα ήταν μεγάλη χαρά το ότι πέτυχε η συνταγή αυτή, γιατί κακά τα ψέματα όλοι ψάχνουμε συνταγές με μικρότερο όσο δυνατόν κόστος.
Μου αρέσει να ανοίγω φύλλα όπως στην σπανακόπιτα μας άλλα η κρεατόπιτα αυτή μου κόστισε τα μισά λεφτά μιας και γίνεται με πιο φτηνό αλεύρι.
Και η ζύμη όμως είναι τόσο εύκολη στον χειρισμό της, ανοίγει τόσο βελούδινα που δεν χρειάζεται να είσαι ιδικός στο να ανοίγεις φύλλο.



Ελάτε να σας πω τα υλικά μας

για την σφολιάτα

300 γρ αλεύρι χωρίς γλουτένη
200 γρ βούτυρο
1 κουταλάκι αλάτι
200 γρ στραγγιστό γιαούρτι με όλα τα λιπαρά

για την γέμιση
400 γρ κιμά
ένα μεγάλο κρεμμύδι
200 τριμμένο σκληροτύρι
1 αυγό  (προαιρετικά )
Για την εκτέλεση της σφολιάτας δείτε εδώ

για τον κιμά τσιγαρίζουμε ελαφρά το κρεμμύδι με τον κιμά αλατοπιπερώνουμε και όταν κρυώσει προσθέτουμε και το τριμμένο τυρί και το αυγό . Καλά είναι τον κιμά να μην τον παραψήσουμε για να παραμείνει ζουμερός στην πίτα, μιας και θα ψηθεί και στον φούρνο.
Ανάβουμε τον φούρνο μας στους 250 βαθμούς.

Έπειτα χωρίζουμε την σφολιάτα και ανοίγουμε δυο φύλλα. Στρώνουμε το ένα σε βουτυρωμένο ταψί και στρώνουμε την γέμιση με τον κιμά από πάνω. Καλύπτουμε με το δεύτερο φύλλο το οποίο το πασπαλίζουμε με γάλα. 
Χαμηλώνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς και ψήνουμε την πίτα μας έως που ροδίσει. Αναλόγως τον φούρνο, μπορεί να χρειάζεται και λίγη ώρα ψήσιμο από κάτω. 






Έτοιμη η πίτα μας !!!!

Έγινε τραγανή από έξω με ζουμερή γέμιση μέσα , απλά τέλεια!!!
Δοκιμάστε φίλοι μου !!!


καλή επιτυχία εύχομαι ! 
Τα φιλιά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου