Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΚΡΕΠΕΣ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ GLUTEN FREE CREPES


Της προάλλες ήμουν με τον εγγονό μου στο σουπερμάρκετ. Περιμέναμε στην ούρα και πιάσαμε κουβέντα με μια κοπέλα μπροστά μου. Είχε και αυτή ένα μωρό. Εκεί που μιλούσαμε, έριξε το παιδάκι  της ένα κουτί κάτω. Το σηκώνω και βλέπω ένα έτοιμο μείγμα για κρέπες...
Με όλο το θάρρος, της λέω της κοπέλας, είναι τόσο εύκολο να φτιάξεις μόνη σου κρέπες, γιατί να αγοράζεις έτοιμο μείγμα? (ξέρω σαν κακιά πεθερά ακούστηκα)
Μα δεν ξέρω να φτιάξω μου λέει...
Της λέω την συνταγή, που είναι τόσο εύκολη, να φανταστείτε και η ταμίας έκατσε και την έγραψε. (και εκείνη αγόραζε το έτοιμο μείγμα)
Μετά από καιρό την ξαναείδα την κοπέλα και μου είπε ότι έκανε της κρέπες και ότι άρεσαν και στο παιδί και στον άνδρα της. 
Με την αφορμή αυτού του συμβάν είπα να ανεβάσω  την συνταγή μου...έτσι για όσους λαχταράνε σπιτικές κρέπες άλλα δεν ξέρουν πως να της φτιάξουν.

Φυσικά πάντα χωρίς γλουτένη!!!!


λαχταριστές δεν φαίνονται?

Η συνταγή είναι ίδια για γλυκές η για αλμυρές, το τη θα βάλετε μέσα εξαρτάτε από τα γούστα σας, εμείς της προτιμούμε γλυκές με νουτέλα. Αλλά και σε αλμυρές με διάφορα τυριά η μανιτάρια δεν θα έλεγα όχι. 

Να αρχίσουμε πρώτα με τα υλικά 
για περίπου 10 κρέπες 

6 αυγά 
2 φλιτζανάκια του ελληνικού καφέ αλεύρι χωρίς γλουτένη 
3 φλιτζανάκια  του ελληνικού καφέ γάλα 
για αλμυρές κρέπες μια πρέζα αλάτι 
για γλυκές λίγο  ζάχαρη βανίλια



βάζουμε όλα τα υλικά μας στο μπλέντερ και χτυπάμε 


έτοιμο το μείγμα, 
βάζουμε σε ένα αντικολλητικό  τηγάνι λίγο λάδι και αφήνουμε να κάψει καλά. 
Για μία κρέπα παίρνουμε ένα φλιτζανάκι του ελληνικού καφέ από το μείγμα και το ρίχνουμε στο τηγάνι. 





ψήνουμε από την μία ,
 είναι έτοιμη όταν ξεκολλάει από το τηγάνι,
 γυρνάμε και ψήνουμε και από την άλλη 



έτοιμη η πρώτη. Συνεχίζουμε και με της υπόλοιπες χωρίς να ξεχνάμε να λαδώνουμε το τηγάνι μας ενδιάμεσα. 



της γεμίζουμε με ότι λαχταρά η καρδούλα μας και.....απολαμβάνουμε






εύχομαι να σας αρέσουν!!! 
καλή επιτυχία και καλή όρεξη 
Τα φιλιά μου !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου