Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙΚΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ HOME MADE GLUTEN FREE CHOCOLATE RECIPE

Το έχω δηλώσει, είμαι σοκολατού!!!
Μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ η σοκολάτα. 
Αν και τα τελευταία χρόνια αποφεύγω να τρώω αγοραστές σοκολάτες.
Η περισσότερες άλλωστε έχουν ελάχιστα να κάνουν με την πραγματική σοκολάτα έχοντας στα συστατικά τους ένα σωρό αρωματικά και περίεργες λιπαρές ουσίες.
Έτσι σκέφτηκα να φτιάξω μια όλο δική μου σοκολάτα και να την γεμίσω με τα αγαπημένα μου κινόα ποπς χωρίς γλουτένη, άλλα και με λαχταριστά φουντούκια και σταφίδες.







Φυσικά μπορείτε να την γεμίσετε με ότι εσείς θέλετε.
Είναι άλλωστε τόσο εύκολη στην παρασκευή της που θα μπορείτε να την φτιάχνετε όσες φορές θέλετε γεμίζοντας την με ότι τραβά η όρεξη σας.

Πάμε να δούμε τα υλικά μας

220 γραμμάρια βούτυρο (αν θέλετε βάζετε μισό βούτυρο αγελάδας και μισό λάδι καρύδας)
170 γραμμάρια μέλι 
115 γραμμάρια κακάο χωρίς γλουτένη 
1 πρέζα αλάτι 
λίγη βανίλια ζάχαρη 


για την γέμιση έβαλα τα αγαπημένα μου κινοά ποπς χωρίς γλουτένη  τα οποία μένουν τραγανά μέσα στην σοκολάτα όσο και να μείνει στο ψυγείο. Είναι μια ακόμα ευκαιρία να καταναλώνουμε την υπερτροφή αυτή.
Έβαλα και ωμά φουντούκια και σταφίδες, άλλα μπορείτε να βάλετε ότι θέλετε.

Και ξεκινάμε την  ετοιμασία της σοκολάτας μας

Στρώνουμε ένα ταψάκι ή ένα άλλο επίπεδο δοχείο με αντικολλητικό χαρτί και το αφήνουμε στην άκρη.
Σε μπεν μαρί λιώνουμε το βούτυρο σε χαμηλή θερμοκρασία, αποσύρουμε από την φωτιά  και προσθέτουμε έπειτα όλα τα υλικά μας και ανακατεύουμε μέχρι να γίνει μια λεία μάζα.
Προσθέτουμε τα δημητριακά η τους ξηρούς καρπούς μας και στρώνουμε την σοκολάτα μας πάνω στην λαδόκολλα. Με μια σπάτουλα στρώνουμε καλά την επιφάνεια και σκεπάζουμε με ένα σελοφάν.

Αφήνουμε την σοκολάτα μας στο ψυγείο να πήξει για λίγες ώρες και την κόβουμε σε κομμάτια και απολαμβάνουμε την σπιτική μας σοκολάτα!
Την διατηρούμε σκεπασμένη στο ψυγείο.

Δεν είναι φυσικά τόσο τραγανή και σφιχτή όσο η αγοραστές άλλα η γεύση της είναι το κάτι άλλο. 
Αν θέλετε μπορείτε να γεμίσετε και μικρά φορμάκια με την σοκολάτα αυτή και να έχετε μικρές μπουκίτσες. Αυτό άρεσε πολύ στον εγγονό μου.



Τα τσάκισε τα μικρά σοκολατάκια του!!



Αν σας αρέσει η σοκολάτα όσο εμάς τότε αξίζει να την δοκιμάσετε την συνταγή αυτή!
Προσοχή μόνο !! 
Η σοκολάτα είναι άκρως εθιστική !!!!!

Σας εύχομαι όνειρα γλυκά και σοκολατένια και μια γλυκιά εβδομάδα για αύριο!

Τα φιλιά μου φίλοι μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου