Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΚΙΝΟΑ ΜΕ ΣΤΑΦΙΔΕΣ ΜΕΛΙ ΚΑΡΎΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ QUINOA BREAKFAST RECIPE

Η Κινοα, θεωρήτε από τα πιο υγεινά τρόφιμα χωρίς γλουτένη.
Είναι γεμάτη βιταμίνες συμπλέγματος Β ( Β1,Β2,Β3,Β6,Β9) .Επίσης είναι γεμάτη σε μεταλλικά ιχνοστοιχεία όπως ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο. κάλιο, νάτριο, ψευδάρυρο, χαλκό και μαγγάνιο. 
Μπορούμε να την φτιάξουμε αρμυρή ή γλυκιά να την προσθέσουμε στην σαλάτα μας και σε διάφορα φαγητά μας!


εγώ όμως την προτιμώ γλυκιά με μέλι καρύδια κανέλα και σταφίδες. Μου αρέσει πολύ για ένα χορταστικό πρωινό που σε χορταίνει χωρίς να σε φουσκώνει.


εύκολα και γρήγορα έχεις ένα μπολ γεμάτο βιταμίνες !!!!!



να πούμε τα υλικά μας?


1 φλιτζάνια κινόα χωρίς γλουτένη 
2 φλιτζάνια νερό 
μέλι 
καρύδια 
κανέλα 
σταφίδες 

βασική συνταγή για το βράσιμο της κινόας 

Βάζουμε την κινόα σε ένα σουρωτήρι και την ξεβγάζουμε καλά κάτω από την βρύση.
Βάζουμε το νερό και την κινόα στο κατσαρολάκι και αφήνουμε να πάρει βράση. Μόλις αρχίζει να βράζει χαμηλώνουμε το μάτι και αφήνουμε να σιγοβράζει για 20 λεπτά, να ρουφήξει όλο το νερό.

Μόλις βράσει την βάζουμε σε ένα μπολ και ανακατεύουμε την κινόα με όλα τα υλικά στην αναλογία που θέλουμε και...απολαβμάνουμε!!!
 Εγώ κάνω μπόλικη ποσότητα και την φιλάω στο ψυγείο, για να έχω και ενδιάμεσα να τρώω λίγο. 



Δοκιμάστε την φίλοι  μου για ένα υγιεινό πρωινό!!!!!



Τα φιλιά μου!

1 σχόλιο: